Marka Chiquita wspiera sprzedaż konkursem

Autor: pr 2 czerwca 2016 12:19

Startuje ogólnopolski konkurs marki Chiquita pod hasłem „Bawmy się w plenerze”. Główną nagrodą jest rodzinny wyjazd na Dominikanę do hotelu Nickelodeon.

W tym roku marka Chiquita opracowała globalny koncept „Go out & play” mający zachęcać rodziców i dzieci do wspólnej zabawy na świeżym powietrzu. Z tej okazji w Polsce przeprowadzony zostanie konkurs pod hasłem „Bawmy się plenerze”. Aby wziąć w nim udział należy zrobić zdjęcie jak z rodziną bawimy się na świeżym powietrzu, a następnie wgrać je do aplikacji konkursowej dostępnej na fanpage Chiquita. Nagrodę główną stanowi rodzinny wyjazd na Dominikanę do Nickelodeon Hotel&Resort Punta Cana. Dodatkowo przewidziano także 400 nagród sportowych (piłki, skakanki i paletki). Konkurs trwać będzie od 1 do 28 czerwca.

Całej akcji towarzyszyć będzie komunikacja POS, a także kampania bannerowa oraz kampania na Facebooku. Za adaptację konceptu globalnego na rynek polski i jego realizację odpowiada agencja XConcept. Firmy współpracują ze sobą już od 7 lat.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane