Marka Coccodrillo notuje skokowy wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2017 12:01

Spółka CDRL, zarządzająca siecią sklepów Coccodrillo, zanotowała we wrześniu 34 proc. wzrost sprzedaży rok do roku. Sprzedaż e-commerce wzrosła o 41 proc.

Spółka poinformowała, że we wrześniu sprzedaż w sieci detalicznej w Polsce wyniosła 12,43 mln zł, podczas gdy rok wcześniej było to 9,3 mln zł Sprzedaż przed internet wzrosła odpowiednio do 2,3 mln zł, z 1,55 mln zł.

Narastająco, po trzech kwartałach 2017 roku przychody CDRL wyniosły 106,7 mln zł, wobec 99,7 mln zł po trzech kwartałach 2016 roku. Oznacza to wzrost rok do roku o 7 proc. W segmencie e-commerce przychody za trzy kwartały wzrosły o 26 proc., do 11,5 mln zł, z 9,2 mln zł.

Coccodrillo to znana rodzicom marka odzieży dla niemowląt i dzieci. Każdego roku wyspecjalizowany zespół projektuje ofertę jesienno-zimową oraz wiosenno-letnią. Łącznie co sezon powstaje kilkadziesiąt zróżnicowanych kolekcji, zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców.

Obecnie sieć sprzedaży w Polsce  liczy 220 salonów natomiast zagranicą 135 między innymi w Austrii, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Rumuni, krajach bałtyckich, a także w Arabii Saudyjskiej, Mongolii, Libii. Dodatkowo w roku 2010 uruchomiony został sklep internetowy Coccodrillo. Sprzedaż tym kanałem dystrybucji stale się rozwija zarówno w Polsce jaki i Czechach oraz Niemczech. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8185

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.