Marka EB rozpoczyna nietypową kampanię marketingową

www.portalspozywczy.pl 19 listopada 2017 11:34

Marka piwa EB chce trafić do swojej grupy docelowej, czyli „młodych dorosłych” i w tym celu rozpoczęła nietypową strategię marketingową wykorzystując muzyczną aplikację.

EB, Starcom i YOC prowadzą kampanię mobilną typu „Shazam kolor” umożliwiającą branding kolorystyczny marki EB w aplikacji Shazam. Kampania rozpoczęła się 13 listopada i potrwa do 19 listopada. W ramach współpracy z marką EB, strona startowa i tapeta Shazam zostały dopasowane do kolorów marki.

- Wykorzystując Shazam trafiamy do naszej grupy docelowej, czyli „młodych dorosłych” aktywnie poszukujących nowych doświadczeń. Kampania jest innowacyjna i idealnie dopasowana do strategii naszej marki. Uzyskaliśmy pełny branding kolorystyczny w jednej najpopularniejszych aplikacji muzycznych dostępnych w Polsce – mówi Michał Machaj, junior brand manager marki EB w Grupie Żywiec.

 - Wiedząc, że EB jest marką nowoczesną i otwartą na nowości, wspólnie z YOC zaproponowaliśmy klientowi nietypową strategię. Postawiliśmy na wykorzystanie unikalnego formatu „Shazam kolor”, który pozwolił na pełne przejęcie reklamowe aplikacji wraz ze zmianą jej koloru. Dzięki temu udało nam się połączyć pozytywne emocje związane z wyszukiwaniem muzyki z komunikacją oferty EB – dodaje Marcin Krzyczkowski, senior digital communications planner z agencji Starcom.

- Cieszę się, że marka EB skorzystała z naszej wyjątkowej kampanii. „Shazam kolor” jest dostępna w bardzo ograniczonym zakresie. Dzięki niej klienci uzyskują unikalne efekty brandingowe bez konieczności zmiany funkcjonalności aplikacji, a w trakcie jego kampanii żadna inna marka nie pojawia się na formatach reklamowych w Shazam – mówi Wojciech Nowański, country manager YOC Polska.

Shazam, twórca najpopularniejszej na świecie aplikacji do rozpoznawania muzyki i programów telewizyjnych, od 2015 roku jest wyłącznym partnerem YOC w Polsce. Kampania „Shazam kolor” pojawiła się w ofercie YOC w ubiegłym miesiącu.

Od momentu rozpoczęcia działalności w 2000 roku, YOC jest pionierem oraz liderem w obszarze marketingu mobilnego. Obecnie to największa niezależna firma świadcząca usługi reklamy mobilnej w Europie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane