Marka Gatta skorzysta z usług marketingu sensorycznego

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 29 sierpnia 2013 10:23

Mood Polska nawiązała współpracę z firmą Gatta. Umowa przewiduje obsługę muzyczną oraz aromatyzację dziesięciu wybranych salonów firmowych tej marki.

Celem przedsięwzięcia, jest utworzenie nowego i w pełni spersonalizowanego brandu sensorycznego dla marki Gatta.

Dziesięć salonów firmowych należących do Gatta otrzyma od Mood Polska urządzenia multimedialne MV3 z dyskami twardymi, na których będzie zapisany program muzyczny. Dodatkowo, w wytypowanych lokalizacjach, rozpylany będzie jednolity zapach specjalnie dobrany dla marki Gatta i jej grupy docelowej.
Projekt dotyczy takich lokalizacji jak: Arkadia Warszawa, Klif Gdynia, Promenada Warszawa, Galeria Krakowska, Plaza Lublin, Galaxy Szczecin, Galeria Łódzka, Magnolia Park Wrocław, Manufaktura Łódź oraz Silesia City Center.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • multimarket 2013-09-02 14:59:28

    Bardzo szeroką kolekcję hitowych marketingowych zapachów można zamówić na aromadesign.com.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,90

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane