Marka Green-up stawia na social media

Autor: wirtualnemedia.pl 13 kwietnia 2016 13:53

Agencja Asap & Asap Communication po wygranym przetargu zajmie się obsługą w mediach społecznościowych marki napojów energetycznych Green-up, produkowanych przez Herbapol - podają wirtualnemedia.pl.

Agencja będzie przede wszystkim odpowiadać za strategię komunikacji i działania na profilu marki Green-up na Facebooku. Dla Herbapolu będzie pracować co najmniej do końca br.

Green-up to marka napojów energetycznych z wysoką zawartością kofeiny pochodzącej z naturalnych składników - guarany i zielonej kawy oraz brak tauryny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane