Marka Herbapol z nowym spotem promującym herbatki ziołowe Zielnik Polski

Autor: pr 4 grudnia 2017 10:01

Marka Herbapol zaprezentowała trzecią odsłonę tegorocznej parasolowej kampanii wizerunkowej. Poświęciła ją swojej flagowej linii produktów – herbatkom ziołowym z linii Zielnik Polski, które sprawdzą się o każdej porze dnia.

Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot podkreślający, że herbatki ziołowe możemy spożywać w ciągu całego dnia, co z pewnością ułatwia szeroki wybór produktów w linii Zielnik Polski, odpowiadających na różne potrzeby. Marka Herbapol gwarantuje swoim konsumentom najwyższą jakość produktów, co także podkreśla w spocie poprzez podanie informacji o pozyskiwaniu surowców tylko od sprawdzonych dostawców. Co więcej, zioła trafiające do herbatek ziołowych marki badane są we własnych laboratoriach Herbapolu i poddane starannej selekcji.

Spot można zobaczyć od 4 grudnia w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, Telewizja Polska oraz w Internecie, m.in. w serwisach takich jak TVN Player ROS, TVP VOD ROS, Onet RON, Wp.pl, Interia.pl.

Celem kampanii jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu produktów marki Herbapol, na który składają się specjalnie wyselekcjonowane owoce i zioła oraz przypomnienie konsumentom,
że produkty te umilą każdą porę dnia. W kampanii ukazane są one w otoczeniu ciepłej, radosnej, rodzinnej atmosfery i towarzyszą wszystkim członkom rodziny przez cały dzień: od wspólnie spędzanych chwil o poranku, przez popołudniowe spotkanie biznesowe, aż do chwili wieczornego relaksu. Każdą z tych sytuacji łączy coś wyjątkowego – przyjemność smakowania produktów marki Herbapol.

Na potrzeby kampanii przygotowano kilka spotów – po jednym dla każdej wspieranej kategorii produktowej. Kampania stanowi kontynuację komunikacji rozpoczętej w 2013 roku pod hasłem: Przyjemność. Masz to w naturze. Pierwszy ze spotów reklamowych przygotowanych w ramach kampanii dotyczył herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród a drugi syropów Owocowa Spiżarnia.

Za kreację i przygotowanie spotów odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw, która pracowała również przy realizacji poprzedniej platformy. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane