Marka Herbapol z nowym spotem promującym herbatki ziołowe Zielnik Polski

Autor: pr 4 grudnia 2017 10:01

Marka Herbapol zaprezentowała trzecią odsłonę tegorocznej parasolowej kampanii wizerunkowej. Poświęciła ją swojej flagowej linii produktów – herbatkom ziołowym z linii Zielnik Polski, które sprawdzą się o każdej porze dnia.

Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot podkreślający, że herbatki ziołowe możemy spożywać w ciągu całego dnia, co z pewnością ułatwia szeroki wybór produktów w linii Zielnik Polski, odpowiadających na różne potrzeby. Marka Herbapol gwarantuje swoim konsumentom najwyższą jakość produktów, co także podkreśla w spocie poprzez podanie informacji o pozyskiwaniu surowców tylko od sprawdzonych dostawców. Co więcej, zioła trafiające do herbatek ziołowych marki badane są we własnych laboratoriach Herbapolu i poddane starannej selekcji.

Spot można zobaczyć od 4 grudnia w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, Telewizja Polska oraz w Internecie, m.in. w serwisach takich jak TVN Player ROS, TVP VOD ROS, Onet RON, Wp.pl, Interia.pl.

Celem kampanii jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu produktów marki Herbapol, na który składają się specjalnie wyselekcjonowane owoce i zioła oraz przypomnienie konsumentom,
że produkty te umilą każdą porę dnia. W kampanii ukazane są one w otoczeniu ciepłej, radosnej, rodzinnej atmosfery i towarzyszą wszystkim członkom rodziny przez cały dzień: od wspólnie spędzanych chwil o poranku, przez popołudniowe spotkanie biznesowe, aż do chwili wieczornego relaksu. Każdą z tych sytuacji łączy coś wyjątkowego – przyjemność smakowania produktów marki Herbapol.

Na potrzeby kampanii przygotowano kilka spotów – po jednym dla każdej wspieranej kategorii produktowej. Kampania stanowi kontynuację komunikacji rozpoczętej w 2013 roku pod hasłem: Przyjemność. Masz to w naturze. Pierwszy ze spotów reklamowych przygotowanych w ramach kampanii dotyczył herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród a drugi syropów Owocowa Spiżarnia.

Za kreację i przygotowanie spotów odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw, która pracowała również przy realizacji poprzedniej platformy. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.