Marka herbaty TET wybiera agencję reklamową

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2016 12:12


Sun Generation, właściciel marki TET, wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii digitalowej w latach 2016 / 2017.

Celem kampanii jest zbudowanie i utrwalenie świadomości marki herbat TET na rynku polskim. Głównym założeniem jest promowanie wysokiej jakości produktów marki związanych z angielską historią i tradycją picia herbaty.

Biuro Podróży Reklamy będzie się zajmowało kompleksową obsługą firmy Sun Generation w zakresie realizacji kampanii promocyjnej TET na lata 2016/2017. W ramach kampanii agencja odpowiedzialna jest za stworzenie strategii reklamowej, wyprodukowanie wizerunkowo-produktowego spotu reklamowego, opracowanie graficzne i kontentowe strony internetowej, stworzenie materiałów kreatywnych do emisji w digitalu oraz za realizację konkursu. Zdjęcia do filmu reklamowego odbędą się we wrześniu 2016 w Londynie. Zadaniem Biura Podróży Reklamy jest również współpraca z blogosferą w zakresie działań reklamowych oraz produkcja i dystrybucja w sieci materiałów content marketingowych. Kompetencją agencji jest również założenie i prowadzenie strony marki TET na Facebooku. Biuro Podróży Reklamy odpowiada również za zakup mediów na potrzeby kampanii.

Marka TET brytyjskiej firmy Sun Generation Limited jest obecna na rynkach wielu krajów, a w Polsce pojawiła się w roku 2013.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane