Marka jajek Zdrovo wchodzi do sklepów

Autor: Puls Biznesu 28 grudnia 2017 09:30

Za wprowadzenie własnej marki zabrał się największy krajowy producent — Fermy Woźniak (FW). Marka jego jaj nazywa się Zdrovo, a pierwsze tak oznakowane partie trafiły już do handlu - pisze Puls Biznesu.

Puls Biznesu przypomina, że jako pierwszy na podobne ruchy zdecydowały się przed czterema laty marka Farmio, stworzona przez byłego właściciela spożywczego giganta — Agros-Novy. Marka przeprowadziła wówczas ogólnopolską kampanię reklamową, pierwszą w historii branży jaj. Niedługo potem zrobiło się głośno o Kurce Wolnej, marce Polskich Ferm.

— Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że w części sieci nie będziemy w stanie sprzedawać jaj pod swoim szyldem, tylko tak jak dotychczas, ale zdecydowaliśmy, że nadszedł czas na własny brand. To kolejny etap rozwoju — tak naszego, jak i rynku. Na razie nie zdecydowaliśmy się na reklamę telewizyjną, zaczynamy promocję innymi kanałami i chcemy wchodzić do kolejnych sieci — mówi Pulsowi Biznesu Barbara Woźniak, członek zarządu Ferm Woźniak.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,65

  • Śr

    5,29

  • Min

    2,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7836

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556184

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.