Marka Kasia promowana w mediach społecznościowych

dlahandlu.pl 12 maja 2015 11:24

Zespół Social Media Business Unit agencji Isobar wspiera obecności marki Kasia w mediach społecznościowych. Współpraca z należącą do Unilever marką jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu, który został rozstrzygnięty na przełomie lutego i marca br. agencja będzie realizowała również projekty specjalne.

Współpraca obejmuje stworzenie strategii obecności w social media oraz opiekę nad profilami marki na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Zespół Isobar będzie również wspierał marketera w digitalowej komunikacji projektów specjalnych. Pierwszym wspólnym projektem jest promocja obchodzonego 17 maja Międzynarodowego Dnia Pieczenia.

Agencja przygotowała aktywację „Kurierzy Kasi”. Dzięki udziałowi w konkursie uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi wypiekami z najbliższymi. Na stronie http://www.kurierzykasi.pl/ należy wypełnić zgłoszenie wraz z krótkim uzasadnieniem. Do wybranych osób zawitają specjalni kurierzy, którzy zapakują przygotowane ciasto i dostarczą je pod wskazany adres. Najbardziej kreatywne zgłoszenia zostaną nagrodzone robotami planetarnymi marki Philips. Akcję wspierają blogerzy kulinarni i lifestylowi (Fashionelka, Ladygugu, Zuchrysuje, Nishka). Relacja z obchodów Światowego Dnia pieczenia będzie prowadzona we wszystkich kanałach social media należących do marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,42

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.