Marka Krakuski wystartowała z nową platformą komunikacji w ramach nowej strategii

Autor: pr 16 listopada 2017 11:59

Marka Krakuski, lider kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, należąca do firmy Bahlsen wprowadziła nową platformę komunikacji będącą elementem nowej strategii marek.

Działania w ramach kampanii 360°, uwzględniające ATL oraz BTL mają być mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach (TV, Internet, Social Media) oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po wprowadzeniu na rynek produktów w odświeżonej grafice i powiększonych gramaturach,   elementem nowej strategii marki.

6 listopada ukazał się premierowy spot TV, który zainaugurował wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii przewodnikiem po świecie Krakusków jest nowy Brand Hero marki – nowoczesny cukiernik, który z pasją i zaangażowaniem łączy dziedzictwo rzemieślniczych tradycji cukierniczych z powiewem świeżości i innowacyjności.

W ramach prowadzonych działań marka Krakuski zakłada, że dotrze ze swoim przekazem do ponad 90 proc. kobiet w wieku 25 – 49 lat.

Kampania reklamowa jest kolejnym elementem nowej strategii marki – implementowanej w rynku od kilku miesięcy.  Od sierpnia na sklepowych półkach flagowe produkty marki jak m.in. Duelki, Serduszka, Deserowe, czy Maślane, dostępne są w zupełnie nowych odświeżonych opakowaniach i powiększonych gramaturach, które wychodzą naprzeciw potrzeb konsumentów oczekujących swoich ulubionych ciasteczek w dużych, rodzinnych opakowaniach przy zachowaniu przystępnej ceny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,77

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane