Marka Królewskie startuje z aktywacją "Dzielnicowe Akcje"

Autor: pr 23 marca 2018 14:43

Marka Królewskie startuje z aktywacją "Dzielnicowe Akcje" Fot. materiały prasowe

Marka Królewskie startuje z aktywacją, umożliwiającą odkrywanie Warszawy w zupełnie nowym stylu – wyjątkową grą mobilną „Dzielnicowe Akcje”.

Na jej uczestników, będących najbardziej wytrwałymi eksploratorami miasta, czekają nagrody: loty helikopterem nad stolicą, głośniki, ledony z warszawskimi dzielnicami i koszulki.

– Naszym celem było stworzenie aktywacji odpowiadającej potrzebom ludzi młodych, chcących poznawać miasto w nieszablonowy sposób – mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec. - „Dzielnicowe Akcje” łączą odkrywanie prawdziwego oblicza stolicy z dobrą zabawą i szansą wygrania atrakcyjnych nagród.

Dostęp do gry „Dzielnicowe Akcje” można uzyskać, wchodząc na mobilną wersję strony www.krolewskie.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,98

  • Śr

    7,96

  • Min

    4,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane