Marka lodów Lidla już w zmienionych opakowaniach

Autor: dlahandlu.pl 29 maja 2017 11:18

Marka lodów Lidla już w zmienionych opakowaniach fot. Lidl.pl

W asortymencie Lidla pojawiły się sorbety pod marką Ballino. Produkty z tym logo występują już w zmienionym opakowaniu. Sorbety są sprzedawane w czarnych opakowaniach, ale bez złotej obwoluty.

Przypomnijmy, że pod koniec kwietnia spółka Lodziarnie Firmowe, do której należy marka lodów Grycan oraz sieć Lidl podpisały ugodę kończącą spór sądowy w sprawie opakowań lodów Ballino dostępnych w sklepach Lidl.

Na mocy zawartego porozumienia, od 22 maja do 31 sierpnia b.r. sieć Lidl może sprzedawać lody marki własnej Ballino w dotychczasowych opakowaniach, jednak pod warunkiem, że będą one dodatkowo trwale i wyraźnie oznaczone naklejkami z nazwą marki i jej producenta, tj. firmy Kilargo z siedzibą w Dobroniu, oraz zostaną dodatkowo zapakowane w zaklejony kartonik z nową grafiką. Informacja o producencie lodów Ballino znajdzie się również na etykietkach cenowych we wszystkich sklepach sieci. Kolejne partie lodów Ballino będą już sprzedawane w opakowaniach o nowym wzorze graficznym, do którego spółka Lodziarnie Firmowe nie zgłosiła zastrzeżeń.

Euromonitor International prognozuje, że w tym roku wzrost rynku lodów może wynieść 2,3 proc. wobec roku 2016, a rynek osiągnie wartość 1,78 miliarda złotych. W 2018 roku rynek lodów wzrośnie o kolejne 2,5 proc. i osiągnie wartość ponad 1,82 miliarda złotych.

Z danych Euromonitor wynika, że segment lodów impulsowych w 2016 roku osiągnął wartość 1,112 miliarda złotych – z czego 1,064 mld zł to rynek lodów impulsowych mlecznych, a 48,6 mln zł sorbetów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane