Marka Łomża ma nową szatę graficzną

Autor: wirtualnemedia.pl 17 października 2017 12:14

Marka Łomża ma nową szatę graficzną fot. materiały prasowe

Marka Łomża Miodowe, należąca do Van Pur, ma nową szatę graficzną. Za działania komunikacyjno-marketingowe towarzyszące rebrandingowi odpowiada Deloitte Digital, a za wygląd nowych opakowań - Studio Wilk - podają Wirtualnemedia.pl.

Zmiana szaty graficznej wariantu Miodowego ma na celu uspójnienie i odświeżenie opakowań marki Łomża. Rebrandingowi towarzyszy akcja promocyjna w internecie, która obejmuje reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampania video, wykorzystująca platformy VOD i YouTube. Dodatkowo, prowadzone są aktywności w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane