Marka Łowicz wybrała nową agencję do obsługi social mediów

Autor: wirtualnemedia.pl 23 lutego 2017 13:34

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę internetową oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz. Wcześniej markę w tym zakresie obsługiwała agencja FaceAddicted - podają Wirtualnemedia.pl.


Poza stroną internetową oraz cyklem filmów kulinarnych z przepisami, Opcom prowadzi działania marki na Facebooku. Obejmują one bieżącą strategię komunikacji z użytkownikami oraz content i wartościowe treści na profilu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane