Marka M.E.A.L dostępna w wielu sieciach, ale nie w Lidlu i Biedronce

www.portalspozywczy.pl 23 czerwca 2016 20:31

Na rynku zadebiutowała pierwsza w Polsce spożywcza marka militarna M.E.A.L.  W ramach marki M.E.A.L. dostępne są konserwa żołnierska, grochówka, smalec oraz golonka. Produkty trafiły do sprzedaży w największych sieciach handlowych w Polsce oprócz Biedronki i Lidla.

Firma chce skierować komunikację do tradycyjnych konsumentów dań gotowych i konserw, czyli niżej uposażonych pracowników fizycznych w średnim wieku. Ponadto do młodszych mężczyzn, studentów, spędzających aktywnie czas poza domem m.in. na biwakach, wypadach w teren, pod namiot. - Celem projektu M.E.A.L. jest również zainteresowanie grupy tzw. hobbystów, pasjonatów w takich obszarach jak: surwiwal, militaria, wędkarstwo, sporty ekstremalne itp. - mówi Bartosz Ponikło. Jak zauważa dyrektor ds. marketingu Artety, odwołanie się do aspektów militarnych jest wyjątkowo uzasadnione w przypadku żywności konserwowanej w puszkach. Ma ona bowiem swój rodowód właśnie w wojsku.

Strategia marketingowa odwołująca się do coraz liczniejszej grupy konsumentów zainteresowanych wojskowością i tzw. preppingiem ma pomóc producentowi w mocnym wejściu w kategorię, która od lat znajduje się w stagnacji. Jak przyznaje przedstawiciel Artety, większość producentów obecnych na rynku powiela schematy odwołując się do klasycznych wartości takich, jak: tradycja, rodzina, domowy smak. Produkty M.E.A.L. cechuje wysoka kaloryczność, duże porcje oraz metalowe opakowania, które sprawdzają się w ekstremalnych warunkach. 

Właścicielem marki jest Arteta, która należy do litewskiej grupy kapitałowej NDX, UAB aktywnie działającej w branży baby food, pet food oraz spożywczej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.