Marka Maoam będzie promowana w social mediach

Autor: pr 10 marca 2016 15:05

Marka Maoam będzie promowana w social mediach Fot. mat.pras.

Marka Maoam, z portfolio firmy Haribo, została nowym klientem agencji hyperCREW. Współpraca startuje w marcu, agencja zdobyła budżet w wyniku wygrania przetargu, który dotyczył obsługi w obszarze digital. Będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie strategii i całość działań z zakresu Social Media, doradztwo strategiczne we wszystkich działaniach digital, produkcje filmowe, przygotowywanie i prowadzenie kampanii internetowych oraz zakup mediów.

Pierwszym etapem współpracy będzie opracowanie strategii komunikacji marki Maoam w Social Mediach, oraz przygotowanie launchu oficjalnego profilu brandu w Facebooku wraz z poprzedzającą go internetową kampanią teaserową. 

Umowa pomiędzy marketerem i agencją została podpisana na rok, zakres współpracy obejmuje m.in. także prowadzenie profili w Facebooku i Instagramie, doradztwo strategiczne w zakresie innych działań digital, przygotowywanie i prowadzenie kampanii, produkcje filmów, zakup mediów, monitoring sieci dla marki Maoam i jej otoczenia rynkowego etc.

- W najbliższym czasie uruchomimy oficjalne profile Maoam w Facebooku i Instagramie. Do tej pory marka była w tych kanałach nieobecna. Założeniem komunikacji jest spontaniczne i niepokorne komentowanie otoczenia, w którym żyjemy, w myśl hasła „Full on till it’s gone!”. Planujemy, by komunikacja była słodka i kolorowa - jak sama marka Maoam – zapowiada Anna Stróżyńska z Haribo Polska.

hyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201