Marka Montblanc przekształca swoje sklepy koncepcyjne

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2016 10:11

Marka Montblanc przekształca swoje sklepy koncepcyjne Fot. mat.pras.

Ponad 500 salonów sprzedażowych Montblanc znajdujących się na całym świecie (także w Polsce), otrzyma zintegrowane systemy marketingu audiowizualnego zaprojektowane przez Mood Media.

W ramach wdrożenia firma Mood Media odpowiedzialna jest za instalację rozwiązań wideo. Ponadto, eksperci Mood przygotowali program muzyczny, który oddaje specyfikę i charakter marki Montblanc.

Proces instalacji rozpoczął się już kilka miesięcy temu. Zakończenie wdrożeń we wszystkich salonach Montblanc, planowane jest nie później niż do końca 2016 roku. W każdym butiku zainstalowany zostanie system digital signage, który tworzy interakcję z klientami i jednocześnie wspiera sprzedaż wybranych produktów podkreślając przy tym historię marki Montblanc: zsynchronizowane ekrany multimedialne prezentujące produkty Montblanc, ekran dotykowy umożliwiający klientom dostęp do aplikacji mobilnej Montblanc IOS, dodatkowy ekran prezentujący wiedzę zegarmistrzowską i dziedzictwo marki Montblanc.

Ponadto w witrynie sklepowej flagowego salonu Montblanc w Hamburgu, zainstalowano ogromny wyświetlacz (wym. 4860 x 1372 mm) wykonany z ośmiu zsynchronizowanych ekranów 55".

Projektanci Mood Media wyselekcjonowali specjalny repertuar dźwiękowy dla Montblanc oparty na dwóch kluczowych wartościach marki: luksus i nowoczesność.

Marka Montblanc specjalizuje się w produkcji luksusowych instrumentów piśmienniczych, zegarków, galanterii skórzanej, biżuterii oraz perfum.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane