Marka Nivea stawia na internet i media społecznościowe

Autor: wirtualnemedia.pl 20 lipca 2016 10:56

Ruszyła kampania reklamowa promująca pielęgnujące płyny micelarne 3w1 Nivea. Jej bohaterką jest blogerka Eliza Wydrych-Strzelecka znana jako Fashionelka - podają Wirtualnemedia.pl.

W ramach kampanii udostępniono spoty, w których Eliza Wydrych-Strzelecka odpowiada na najczęstsze pytania kobiet dotyczące kreowania swojego stylu, wskazując przy tym na analogię do wyboru właściwego płynu micelarnego.

Akcja obejmuje też konkurs na Instagramie pod hasłem „Pokaż swoje 3w1” (należy oznaczyć swoje selfie hashtagiem „NIVEAface2face” i opisać je swoimi trzema cechami). Kampania obejmuje głównie internet i media społecznościowe. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane