Marka odzieży outdoorowej zmienia model sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 5 stycznia 2017 12:17

Patagonia, firma produkująca odzież outdoorową, obecna w Polsce od kilku lat, zmienia model sprzedażowy w Polsce z dystrybucyjnego na agencyjny. Nowym przedstawicielem marki będzie Piotr Łupicki, który związany jest z branżą outdoorową od ponad pięciu lat (Raven Outdoor, Regatta Polska). Osobą odpowiedzialną za PR będzie Piotr Śnigórski.

Zmiana modelu agencyjnego oznacza dla współpracowników bezpośrednie wsparcie sprzedażowe marki, udział w akcjach promocyjnych i marketingowych Patagonii, a także dostęp do platformy sprzedażowej B2B oraz magazynów w Europie, co znacznie usprawni zamówienia. Firma zapewnia, że model agencyjny pozwoli uzyskać wyższe marże na zamówienia sezonowe oraz na domówienia asap. Patagonia zamierza poprawić ekspozycję marki w Europie dzięki inwestycjom typu shop-in-shop i wzmocnić jej pozycję na polskim rynku.
Patagonia ubrania nie tylko dla wspinaczy, ale również dla narciarzy, surferów, podróżników, biegaczy, wędkarzy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane