PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Marka Oreo rusza z globalną kampanią

Autor: wirtualnemedia.pl 21 stycznia 2016 09:49

Firma Mondelez, właściciel m.in. takich marek słodyczy jak Milka i Prince Polo rusza z nową globalną kampanią marki Oreo. Animowany spot pod hasłem „Open upowith Orep” pojawi się w ponad 50 krajach na świecie w pierwszej połowie br. - podają Wirtualnemedia.pl.

Oreo przekonuje w kampanii, że jeśli bardziej otworzymy się na kontakt z innymi, to nawiążemy wiele więcej sensownych znajomości i odkryjemy, że łączy nas z innymi więcej, niż nam się wydaje. Taki jest przekaz nowej, globalnej kampanii marki Oreo, która będzie prowadzona pod hasłem „Open up with Oreo”.

2 lutego w internecie rozpocznie się emisja serii spotów video pokazująca, jak marka Oreo może pomóc w otwarciu się na nowe znajomości i połączyć nawet dwie zupełnie różne osoby.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8111

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 622757

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane