PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Marka Ostoya kontynuuje współpracę z Marcinem Dorocińskim

Autor: pr 10 października 2017 12:01

Marka Ostoya kontynuuje współpracę z Marcinem Dorocińskim fot. materiały prasowe

W ramach dalszej współpracy z Marcinem Dorocińskim, ambasadorem marki Ostoya, pojawiła się Ostoya w specjalnym kartoniku z wizerunkiem jej ambasadora i informacją o programie ochrony wilków.

Do produkcji wódki Ostoya wykorzystywana jest pszenica wyłącznie z regionu Bieszczad, ostoi dzikiej natury. Ostoya w specjalnych opakowaniach z wizerunkiem jej ambasadora oraz informacjami o programie ochrony wilków dostępna będzie do wyczerpania zapasów. Akcja dotyczy butelek o pojemności 700 ml.

- Wprowadzona w 2015 roku wódka Ostoya konsekwentnie utrwala się w świadomości konsumentów jako produkt top premium zgodny z definicją Polskiej Wódki. Dzięki prowadzonym działaniom, wśród których istotnym elementem jest kampania OSTOYA DLA WILKÓW, znajomość marki nieustannie rośnie. Odzwierciedleniem sukcesu są wolumenowe przyrosty na poziomie 30 proc. w ostatnim roku. W tym czasie cały rynek top premium clear wzrósł o 16 proc. – mówi Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę Ostoya w Wyborowa Pernod Ricard.

W ramach kampanii „OSTOYA DLA WILKÓW” marka przekazała WWF Polska grant na realizację programu ochrony wilka bieszczadzkiego. 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8423

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 648989

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane