Marka Rama Smaż lokowana w serialu kulinarnym

Autor: wirtualnemedia.pl 7 grudnia 2016 14:48

Unilever Polska, producent marki Rama Smaż jak Szef Kuchni, został sponsorem nowego kulinarnego serialu „Wmiksowani.pl”, który można oglądać na VoD.pl - podają Wirtualnemedia.pl.

„Wmiksowani.pl” to nowy  serial kulinarny Grupy Onet. Jego akcja rozgrywa się w Warszawie, a na główną bohaterkę - Anetę, nieoczekiwanie spada obowiązek prowadzenia restauracji. Odkrywa tam pasję do gotowania. Staje się to przyczyną założenia vloga kulinarnego oraz profilu na portalu Facebook, za pomocą których bohaterka dzieli się swoimi dokonaniami, a także komunikuje się z widzami.

Sponsorem serialu został producent Ramy Smaż. W ramach współpracy produkt wykorzystywany jest m.in. w przepisach polecanych przez bohaterkę, które odnaleźć można na serialowym blogu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane