PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Marka Stovit stawia na marketing rekomendacji

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2016 11:08

Agencja Streetcom Polska rozpoczyna kampanię marketingu rekomendacji dla marki Stovit. Do udziału w akcji zostało zaproszonych 1000 ambasadorów, których zadaniem będzie przetestowanie nowego produktu „Naturalnie owocowe” marki Stovit i rekomendowanie go wśród znajomych i rodziny.

Kampania rekomendacji dla firmy Stovit ma na celu poinformowanie konsumentów o nowym produkcie oraz zwiększenie jego świadomości. Ważną rolę będzie pełnił również aspekt edukacyjny w zakresie naturalnego niskoprzetworzonego składu produktu i jego szerokiego spektrum zastosowań w kuchni. 

Do projektu zaproszonych zostało 1000 ambasadorów, zarówno kobiet jak i mężczyzn w wieku 25-65 lat, którzy lubią eksperymentować w kuchni i dla których ważne jest zdrowe odżywianie. Konsumenci dżemów i konfitur, a także owoców mrożonych, gotowych mieszanek do smoothie i owoców w żelu.

Na potrzeby kampanii stworzona zostanie specjalna strefa kulinarna, do której zaproszonych zostanie 15 tys. konsumentów ze społeczności Streetcom spełniających kryteria target grupy, a którzy nie zakwalifikowali się do kampanii. Komunikacja w strefie kulinarnej będzie oparta o hasło: „Naturalnie owocowe” i jej celem będzie rozwój i wspieranie pasji kulinarnych ekspertów.
Paczki ambasadorskie, które otrzymają eksperci zawierać będą 10 słoiczków „Naturalnie owocowych” w różnych smakach. Kampania uwzględniać będzie szereg akcji zdjęciowych inspirowanych hasłem „Od śniadania do kolacji z Naturalnie owocowymi!” i zamieszczanych przez ambasadorów m.in. w social mediach, na blogach i forach.

Dzięki kampanii marketingu rekomendacji eksperci będą mieli okazję przekonać się o unikalnym składzie nowych produktów marki Stovit oraz o możliwościach ich wielorakiego kulinarnego zastosowania. Całkowity planowany zasięg akcji to 1,6 mln kontaktów.

 

 

 



 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Joanna 2016-05-11 20:15:43

    Mam przyjemność testować i gorąco polecam. Nie dość, że pyszne, to jeszcze pozbawione konserwantów, barwników i syropu glukozowo-fruktozowego. Moje dziecko życzy sobie jeść Naturalnie Owocowe na śniadanie, obiad i kolację

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,60

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7067

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.