Marka Vegeta stawia na interaktywny kontakt z konsumentem

Autor: pr 8 marca 2016 11:21

Dla miłośników gotowania oraz poszukiwaczy kulinarnych inspiracji marka Vegeta przygotowała nową odsłonę swojej strony internetowej. Na www.vegeta.pl znajdziemy jeszcze więcej przepisów oraz ciekawych rozwiązań w odmienionej szacie graficznej. Nowością jest m.in. funkcja MoodFood, czyli interaktywny kontakt z konsumentem.

Na nowej stronie www.vegeta.pl kulinarni pasjonaci znajdą bazę przepisów oraz poznają ciekawe rozwiązania kulinarne „tips and tricks”. Ci, którzy w gotowaniu cenią przede wszystkim zabawę, będą mogli skorzystać z funkcji MoodFood, czyli wyjątkowego quizu pozwalającego na szybkie wyszukanie kulinarnych receptur najbardziej odpowiadających ich nastrojowi i upodobaniom. 

Oprócz kulinarnych inspiracji, użytkownicy znajdą na platformie informacje na temat bogatej historii Vegety oraz produktów z portfolio marki.

Dzięki nowoczesnej szacie graficznej i udoskonalonej nawigacji użytkownicy mogą z łatwością poruszać się po witrynie zarówno na laptopie, jak i smartfonie czy tablecie. Nowa strona będzie uaktualniana zgodnie z sezonami, porami roku i promocjami tak, by zawsze zawierała aktualne, ciekawe informacje.

Za projekt i realizację strony odpowiedzialna była chorwacka agencja Nivas.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane