Marka Winiary inspiruje się pomysłami konsumentów

Autor: www.dlahandlu.pl 22 lipca 2011 12:52

Marka Winiary zaprasza wszystkich konsumentów do współtworzenia jej produktów. Na stronie www.winiary.pl powstał nowy dział PomysłoDanie. Jest to miejsce, w którym każdy może umieścić swój autorski pomysł dotyczący nowego produktu, zmian w serwisie internetowym, a nawet udoskonaleń dotyczących komunikacji marki.

Marka Winiary zdecydowała się wykorzystać mechanizm crowdsourcingu, który polega na zdobywaniu wiedzy, pomysłów i inspiracji od konsumentów, którzy najlepiej wiedzą, czego oczekują od marki i jej produktów. Dzięki temu udoskonalony produkt może być idealnie dopasowany do potrzeb odbiorców. W odpowiedzi na potrzebę rynku powstał dział PomysłoDanie, który daje konsumentom możliwość podzielenia się indywidualnymi pomysłami na nowe smaki, produkty oraz innowacyjne zastosowania tych, które są już dostępne na rynku.
Nowa funkcjonalność wprowadzona przez Winiary umożliwia również dzielenie się przemyśleniami dotyczącymi strony internetowej oraz samej marki.
Konsument, który chce podzielić się swoimi spostrzeżeniami, może wejść na stronę www.winiary.pl/PomysloDanie i wypełnić specjalnie przygotowany formularz. Każdy pomysł, po zaakceptowaniu przez moderatora, zostanie umieszczony w specjalnie przygotowanej galerii, w której inni internauci będą mieli możliwość jego oceny i komentowania. Najciekawsze pomysły mają szansę na wdrożenie, a ich autorzy na nagrodę.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,79

  • Śr

    5,54

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane