Marka Winiary promuje nowości w sklepach

Autor: pr 1 lutego 2018 12:58

Marka Winiary promuje nowości w sklepach Fot. materiały prasowe

OEX Cursor rozpoczyna realizację kolejnego etapu degustacji dla firmy Nestlé. Spółka odpowiada za kompleksową obsługę akcji WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU.

W trakcie dwóch weekendów pierwszego kwartału 2018 r. w blisko 150 punktach sprzedaży w całej Polsce konsumenci będą mogli spróbować kaszotto buraczkowego - nowego produktu w portfolio marki WINIARY. Akcję prowadzoną pod hasłem WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU kompleksowo obsługuje spółka OEX Cursor, która odpowiada za realizację degustacji, logistykę, rekrutację personelu i wyposażenie stoisk. W projekt jest zaangażowanych ponad 200 osób z zespołu terenowego spółki.

– Realizacja ogólnopolskich akcji promocyjnych w tak dużej liczbie punktów sprzedaży jednocześnie to duże wyzwanie organizacyjne i logistyczne. Dzięki rozbudowanej strukturze terenowej i nowoczesnym rozwiązaniom IT jesteśmy w stanie efektywnie zarządzać każdej wielkości projektami i gwarantować odpowiedni standard usługi – mówi Przemysław Bogdański, członek zarządu OEX Cursor.
Nowych produktów marki WINIARY można spróbować nie tylko w sieciach hiper- i supermarketów, ale także w mniejszych formatach handlowych.

OEX Cursor współpracuje z marką WINIARY od października 2017 roku. Pierwszy etap akcji WINIARY INSPIRACJE PROSTO Z TARGU, obejmujący promocję m.in. sosów do makaronów, koncentratów zup, kaszotto oraz rozgrzewających kisieli został zrealizowany pod koniec ubiegłego roku. Degustacje były prowadzone w 475 punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane