Marka własna Biedronki "Smaki Świata" dostępna w ramach ofert in-out

Autor: gazeta.pl 14 czerwca 2017 10:30

Biedronka ruszyła z nową marką własną. W kwietni pod marką "Smaki Świata" na półki trafiły produkty z linii "Kuchnia Włoska", w tym podsuszana kiełbasa dojrzewająca Salamino Italiano alla Cacciatora, Coppa, biały ser Burrata z mleka bawolego czy ser Parmigiano Regiano - podaje gazeta.pl

Produkty oferowane pod szyldem "Smaki Świata" są oryginalnie wytwarzane w kraju pochodzenia i importowane do Polski. - Potwierdzamy, że sieć Biedronka w ramach przybliżania klientom tradycji kulinarnych różnych regionów świata wprowadziła nową markę własną artykułów spożywczych - "Smaki Świata" napisało biuro prasowe sieci, odpowiadając na pytania gazeta.pl

Produkty mają opakowania z symbolem marki, identyfikatorem kuchni w postaci flagi kraju pochodzenia oraz czarno-białą fotografią, przedstawiająca region, z którego wywodzi się dany produkt. Produkty nie są dostępne stale, tylko w ofercie czasowej (zazwyczaj przez około 2 tygodnie).

Poniec maja w sklepach Biedronka pojawiły się produkty charakterystyczne dla kuchni hiszpańskiej i portugalskiej, m.in: hiszpańska szynka Serrano, kiełbasa Chorizo, dojrzewająca kiełbasa wieprzowa Fuet, dojrzewające sery Queijo curado i ser kozi oraz portugalska fasola z czarnym oczkiem.

Jak zapewniają przedstawicie sieci, wkrótce w ofercie sklepów Biedronka dostępne będą nowe produkty pod tym szyldem - czytamy w gazeta.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane