Marka własna odpowiada za 42,6 proc. sprzedaży w sieci Biedronka

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 24 kwietnia 2017 09:40

Marka własna odpowiada za 42,6 proc. sprzedaży w sieci Biedronka fot. shutterstock

W ciągu pierwszego kwartału 2017 r. sieć Biedronka wprowadziła do oferty 109 produktów pod marką własną, a sprzedaż towarów z marką własną odpowiadała za 42,6 proc. łącznej sprzedaży sieci.

Przypomnijmy, że sprzedaż sieci Biedronka wyniosła w I kw. 2017 r. 2,53 mld euro w porównaniu do 2,28 mld euro w I kw. 2016 r., co oznacza wzrost LfL o 8,4 proc.

W ciągu pierwszego kwartału 2017 r. Biedronka powiększyła się o 7 sklepów netto (11 otwarć, 4 zamknięcia). Zmodernizowano również 40 placówek. Na inwestycje w Polsce wydano 49 mln euro, co oznacza połowę wszystkich środków zainwestowanych przez Jeronimo Martins w tym czasie.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Biedronka uruchomi w tym roku ponad 100 nowych sklepów.

Jak już pisaliśmy, marki własne, jako osobna kategoria produktowa, znajdują się obecnie w momencie kluczowym dla swojego dalszego rozwoju. W krajach takich jak Hiszpania czy Szwajcaria, ich udział wolumenowy w ogólnym rynku wynosi ponad 50 proc. W Polsce szacuje się, że co trzeci produkt tworzony jest właśnie pod marką własną.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Właściciel warzywniaka 2017-04-24 20:06:28

    Bardzo się ciesze że tak Portugalczyk kosi polski handel

    Bardzo popieram politykę państwa w tym kierunku ...

    Bardzo szybko nas nie będzie, polskich właścicieli sklepów

    Niedługo będę pracownikiem Biedronki a sklep sprzedam za ile się da. Tak dba się o swoich ...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane