Marka własna premium w ofercie Selgrosu

Autor: horecanet.pl 7 kwietnia 2017 09:52

Czarny ryż pachnący świeżym pieczywem, wędzona sól, olej z nasion maku czy pieprz fermentowany według sekretnej, azjatyckiej receptury – to część ekskluzywnej oferty Selgros i Transgourmet, którą pierwszy raz w Polsce zaprezentowano 5 kwietnia 2017 br, na targach EuroGastro w Warszawie - podał portal horecanet.pl

Nowa oferta ekskluzywnych produktów to poszerzenie asortymentu marek własnych Selgros Cash&Carry i Transgourmet. Produkty te odpowiadają na potrzeby różnych grup klientów – prowadzących restauracje czy punkty zbiorowego żywienia. Marka Transgourmet Premium, funkcjonująca z powodzeniem na rynku niemieckim i francuskim, dołączyła do Transgourmet Economy i Transgourmet Quality.

Więcej na horecanet.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane