Marka Żubr dostrzegła potencjał platformy Instagram

Autor: pr 19 sierpnia 2016 11:02

Instagram to jedna z najdynamiczniej rozwijających się platform społecznościowych – w Polsce z korzysta z niej około 3,2 mln użytkowników. Potencjał ten dostrzegła marka Żubr.

Wizualna komunikacja marki dedykowana jest nie tylko wiernym fanom piwa, ale także wszystkim tym, którzy cenią sobie unikalne piękno dzikiej przyrody oraz dwuznaczne i zapadające w pamięć hasła funkcjonujące również w mowie potocznej.

- Dostrzegamy potencjał platformy Instagram. Nasi odbiorcy to nie tylko smakosze piwa, ale również wszyscy ci, dla których tematyka Puszczy Białowieskiej oraz piękna dzikiej przyrody jest ważna. To z tego założenia wyszliśmy, dedykując tę formę komunikacji naszym obserwującym. Świadomie stawiamy nasz produkt na pozycji „drugoplanowej” – mówi Junior Brand Manager Łukasz Kling.

Komunikacja marki Żubr na Instagramie to kontynuacja charakterystycznych reklam telewizyjnych oraz rozszerzenie zakresu działań na Facebooku. Puszcza Białowieska, na straży której stoi Żubr, jest główną, integralną częścią zdjęć. Dzika przyroda, unikalny ekosystem oraz wyjątkowy klimat stały się naturalnym siedliskiem dla tych majestatycznych ssaków. To puszcza jest miejscem, w którym możemy obserwować naturalny cykl zmieniających się pór roku, instynktowne zachowania dzikich zwierząt oraz dziewicze krajobrazy. Instagram Żubra to ukłon w stronę Podlasia – regionu, w którym opracowano recepturę piwa.

Za działania PR oraz social media dla marki Żubr odpowiada agencja Tailor Made PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    13,83

  • Min

    9,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.