Marketplace już wkrótce w Carrefour

www.portalspozywczy.pl 2 czerwca 2017 10:42

Marketplace już wkrótce w Carrefour Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. Digitalizacji w Carrefour Polska. Fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour Polska wdrożył w marcu 2017 roku projekt Inkubator C4 Retail Lab, a w następnych miesiącach 2017 roku zamierza udostępnić dla swoich klientów i partnerów biznesowych kolejne innowacyjne rozwiązania.

– C4 Retail Lab to pierwszy w Polsce inkubator technologiczny stworzony przez sieć handlową. Projekt ten pozwoli sieci Carrefour na poszukiwanie i wdrażanie innowacji istotnych dla branży handlowej, a także wesprze rozwój polskiej przedsiębiorczości i młodych talentów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. Digitalizacji w Carrefour Polska.

Dodaje, że Carrefour Polska udostępnia wybranym start-upom specjalnie przygotowaną przestrzeń biurową o powierzchni 650 m2 w Warszawie. – Równocześnie supermarket Carrefour na Białołęce, w którym zastosowane zostały najnowocześniejsze koncepty handlowe, staje się laboratorium i miejscem do testowania nowych pomysłów wypracowanych w ramach inkubatora, np. aplikacji i rozwiązań cyfrowych w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i interakcji z klientami – tłumaczy Katarzyna Orlińska.

– Partnerem przedsięwzięcia jest MADIFF, firma doradcza w zakresie innowacji cyfrowych i nowych technologii oraz jej akcelerator i-MADIFF. Jego rolą jest akceleracja start-upów i firm w fazie szybkiego wzrostu oraz wspólna z Carrefour, merytoryczna ocena i selekcja zgłaszanych projektów, a także dalsze wspieranie rozwoju wybranych firm, w tym poprzez dostarczanie im rozwiązań finansowych od momentu utworzenia (seed capital) do wejścia na giełdę oraz przyspieszenie ich ekspansji międzynarodowej (USA, Europa, Azja) – mówi Dyrektor ds. Digitalizacji w Carrefour Polska.

– Carrefour zaprasza do współpracy firmy zarówno rozpoczynające działalność, jak i z ugruntowaną pozycją w branży nowych technologii, a także uczelnie wyższe o profilu informatycznym lub handlowym. O postępach rekrutacji start-upów Carrefour Polska będzie informował na bieżąco – dodaje Orlińska.

Oprócz wdrożenia C4 Retail Lab, sieć handlowa Carrefour Polska pracuje nad innymi innowacyjnymi projektami. Jednym z nich jest koncept Marketplace.

– Carrefour, jako pierwsza sieć spożywcza w Polsce, wdroży koncept Marketplace, czyli internetową platformę sprzedaży łączącą klientów ze sprzedawcami. Dzięki temu rozwiązaniu zyskają oni dostęp do jeszcze szerszej oferty różnorodnych produktów oraz sprawdzonych sprzedawców. Dzięki katalogowi produktów każdy klient odnajdzie interesujące go towary, a promocje zachęcą do częstszego dokonywania zakupów. Ponadto klienci zyskają również możliwość zamawiania produktów z odbiorem w sklepach stacjonarnych Carrefour – mówi Katarzyna Orlińska.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    1,84

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.