Marki Salatino oraz SuperFish z grupy Graal wybrały agencję mediową

Autor: wirtualnemedia.pl 22 grudnia 2017 14:16

Agencja Hill+Knowlton Strategies zajmie się komunikacją dwóch marek z portfolio grupy Graal: Salatino oraz SuperFish - informują Wirtualnemedia.pl

W ramach stałej współpracy agencja będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami zewnętrznymi oraz działania z influencerami.

Klienta pozyskano w drodze rekomendacji, a umowę podpisano na czas nieokreślony.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8509

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane