Marki własne premium pozwalają sieciom na realizowanie wyższych marż

www.portalspozywczy.pl 23 listopada 2015 13:39

W segment produktów premium coraz odważniej wchodzą ostatnio sieci handlowe i ich marki własne. To właśnie marki własne w segmencie premium pozwalają sieciom handlowym na realizowanie wyższych marż.

Biedronka od niespełna roku rozwija markę LaSpeciale. Niedawno również sieć Tesco zdecydowała się na wprowadzenie już na stałe do swojej oferty w Polsce produktów premium pod marką własną premium Finest. 

Wiosną 2015 r. Kaufland wprowadził do swoich niemieckich sklepów 200 produktów pod ekskluzywną marką własną Exquisit. Teraz ok. 100 produktów marki własnej w segmencie premium będzie można także kupić w prawie 200 polskich sklepach sieci Kaufland.

Specjały wprowadzone na półki sklepów Kaufland inspirowane są produktami z Francji, Szwajcarii, Belgii i Austrii. Pod marką Exquisit klienci będą mogli kupić wyrobów delikatesowe, w tym mrożonki, słodycze, przekąski, mięsa, sery, kawy, ciasta, czekolady oraz wiele innych produktów żywnościowych.

 

portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane