Marks & Spencer stawia na sprzedaż żywności

Autor: dlahandlu.pl 2 maja 2017 09:51

Marks & Spencer stawia na sprzedaż żywności

Sieć Marks & Spencer przyznała, że nie może już ignorować jednego z najszybciej rozwijających się segmentów branży detalicznej i ogłosiła plany przetestowania sklepów internetowych. Miałoby to nastąpić jesienią - ustalił The Guardian.

Wiadomości te nadeszły zaledwie tydzień po tym, jak M & S ogłosił, że ​​zamknie sześć sklepów w Wielkiej Brytanii i otworzy 36 nowych w ciągu najbliższych sześciu miesięcy, z czego 34 z nich będą dedykowane sprzedaży żywności. 

W chwili obecnej klienci mogą zamówić żywność (tzw. party food - głównie wino i słodycze) ze strony M & S i odebrać zamówienie w sklepie. Dyrektor generalny M & S, Steve Rowe, powiedział, że grupa "uważne monitoruje rynek żywności w internecie".

W listopadzie ubiegłego roku Steve Rowe ogłosił, że firma zamknie 30 sklepów w Wielkiej Brytanii i przekształci kolejne 45 sklepów w sklepy Simply Food w celu zaspokojenia rosnącego zapotrzebowania w sektorze detalicznym żywności, na którym firma zamierza się skoncentrować, zmagając się jednocześnie z długoterminowym spadkiem sprzedaży w sektorze odzieżowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    6,89

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.