Marks & Spencer stawia na sprzedaż żywności

Autor: dlahandlu.pl 2 maja 2017 09:51

Marks & Spencer stawia na sprzedaż żywności

Sieć Marks & Spencer przyznała, że nie może już ignorować jednego z najszybciej rozwijających się segmentów branży detalicznej i ogłosiła plany przetestowania sklepów internetowych. Miałoby to nastąpić jesienią - ustalił The Guardian.

Wiadomości te nadeszły zaledwie tydzień po tym, jak M & S ogłosił, że ​​zamknie sześć sklepów w Wielkiej Brytanii i otworzy 36 nowych w ciągu najbliższych sześciu miesięcy, z czego 34 z nich będą dedykowane sprzedaży żywności. 

W chwili obecnej klienci mogą zamówić żywność (tzw. party food - głównie wino i słodycze) ze strony M & S i odebrać zamówienie w sklepie. Dyrektor generalny M & S, Steve Rowe, powiedział, że grupa "uważne monitoruje rynek żywności w internecie".

W listopadzie ubiegłego roku Steve Rowe ogłosił, że firma zamknie 30 sklepów w Wielkiej Brytanii i przekształci kolejne 45 sklepów w sklepy Simply Food w celu zaspokojenia rosnącego zapotrzebowania w sektorze detalicznym żywności, na którym firma zamierza się skoncentrować, zmagając się jednocześnie z długoterminowym spadkiem sprzedaży w sektorze odzieżowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,20

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane