Mars będzie miał kłopot wizerunkowy, ale zachował się odpowiedzialnie

Autor: wirtualnemedia.pl 25 lutego 2016 10:56

Małgorzata Zaborowska, prezes agencji United PR, uważa, że koncern Mars informując o wycofaniu swoich produktów i powodach takiej sytuacji zachował się odpowiedzialnie - podają wirtualnemedia.pl

- Zdecydowali wycofać produkty, mając w planach długookresową obecność w sklepach i dbając o reputację swojej firmy jako tej, dla której dobro konsumentów  jest wartością nadrzędną - mówi Zaborowska. Jej zdaniem o całym zdarzeniu powinna dowiedzieć się jak najszersza grupa konsumentów. Koncern wystosował do nich oświadczenie, uruchomił infolinię, zamieścił informację na stronie internetowej.- Spełnił zatem podstawowe wymogi komunikacyjne. Media zrozumiały znaczenie informacji i szeroko informują o całym zdarzeniu. Nie zauważyłam żadnych  działań w mediach społecznościowych ani ekspozycji płatnej. Może to być efektem zamierzonej taktyki ograniczenia zasięgu komunikacji do działań bezwzględnie koniecznych - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska.

Dodaje, że koncern Mars z pewnością przez jakiś czas będzie miał kłopot wizerunkowy i to pewnie wpłynie na jego wyniki sprzedaży. - Jestem jednak przekonana, że jest przygotowany na zaistnienie takiej sytuacji i dysponuje zespołem, który podejmie odpowiednie kroki w celu odbudowy nadszarpniętej reputacji - mówi Zaborowska.

Przypomnijmy, we wtorek koncern Mars poinformował o konieczności wycofania z wielu rynków w Europie, w tym również w Polsce wybranych partii batonów Mars, Milky Way, Snickers i Celebrations, ponieważ istnieje ryzyko, że mogą w nich znajdować się kawałki plastiku.

Więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    8,41

  • Min

    6,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.