Mars rozpoczął globalny przetarg mediowy

Autor: Wirtualnemedia.pl 19 stycznia 2018 08:58

 Mars rozpoczął globalny przetarg mediowy Fot. materiały prasowe

Koncern spożywczy Mars, właściciel takich marek, jak Mars, Snickers, Orbit czy Pedigree rozpoczął globalny przetarg mediowy. Planowanie i zakup mediów chce skonsolidować w jednej agencji. Obecnie współpracuje w tym zakresie z Mediacomem, Starcomem i OMD - podają Wirtualnemedia.pl.

Przedstawiciele Marsa poinformowali, że chcą skonsolidować obsługę mediową w jednej agencji. Wybrany w przetargu dom mediowy będzie pracować dla tego koncernu od 2019 roku. W trakcie trwania przeglądu obsługą mediową firmy, tak jak dotychczas, zajmować się będą Mediacom, Starcom i OMD.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,32

  • Śr

    7,07

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8461

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 689431

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane