Martes Sport chce mieć 200 sklepów w 2016 roku
Do 50 nowych salonów planuje otworzyć Martes Sport w 2016 roku. Ich łączna powierzchnia ma wynosić około 28 tys. mkw. Przyszły rok to także debiut sieci za granicą.
W ciągu ostatniego roku na terenie Polski pojawiło się 46 nowych sklepów pod szyldem Martes Sport. Celem firmy jest dobicie do liczby 200 salonów w IV kwartale 2016 roku. Obecnie sieć posiada 130 sklepów firmowych, 11 outletów Hit-ec i 4 lokale Elbrus.
W sierpniu br. Martes Sport zanotował przychody netto na poziomie 50 mln zł, co daje przyrost w stosunku do roku ubiegłego na poziomie 28%.
Przeczytaj także:
Martes Sport sp. z o.o. działa od 1997 roku. Jest właścicielem sklepów z odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami sportowymi. Od 2005 roku otwiera salony o powierzchni 300-1200 mkw.
Firma jest dystrybutorem i producentem takich marek jak: Hi-Tec, Arena, Iguana, Magnum, Colmar, Martes, Elbrus, Ice Peak.
Przeczytaj także:
Jest też dystrybutorem na Polskę, Czechy i Słowację akcesoriów firmy Nike.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł