Maspex wpłaca 0,5 mln zł na konto Światowego Związku Żołnierzy AK

Autor: press.pl 10 sierpnia 2017 09:23

Tiger (Maspex), marka napojów energetycznych, w rocznicę wybuchu powstania warszawskiego zamieściła na Instagramie grafikę z obraźliwym gestem i napisem "1 sierpnia. Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne, to co będzie". Obsługująca markę Tiger agencja J. Walter Thomson zwolniła dwie osoby, a Maspex przeznaczył dla żyjących powstańców pół mln zł - podał press.pl.

Post wywołał oburzenie w mediach społecznościowych. Pojawiły się wezwania do bojkotu firmy i producenta. 

9 sierpnia br. Tiger usunął grafikę i przeprosił za nią. "Jest nam ogromnie przykro z powodu grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu instagramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć" - napisano na profilu marki na Twitterze.

Za obsługę mediów społecznościowych marki Tiger odpowiada agencja J. Walter Thomson, która wczoraj oficjalnie przeprosiła za "przekroczenie granicy dobrego smaku i naruszenie wartości historycznych, jakim było powstanie warszawskie". W oświadczeniu Beata Turlejska-Zduńczyk, prezes agencji, tłumaczyła: "Kreowanie silnie buntowniczego charakteru Tigera uśpiło naszą czujność, doprowadzając do niedopatrzenia w kontroli jakości komunikacji, czego efektem stało się naruszenie najwyższych wartości. Sytuację uważamy za niedopuszczalną i zostaną wyciągnięte konsekwencje".

Agencja rozstała się też z pracownikami odpowiedzialnymi za wpis.

Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej z Grupy Maspex poinformowała, że firma przekazała 500 tys. zł na pomoc żyjącym powstańcom, w ramach zbiórki "Pomoc dla Powstańców", organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej. - Wierzymy, że nasz błąd uda nam się przekuć w coś dobrego. Chcemy zadośćuczynić za to, co się stało - tłumaczy Liszka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane