MasterCard prowadzi w Europie 60 projektów wdrożeniowych usługi MDES

Autor: pr, dlahandlu.pl 6 kwietnia 2016 10:23

MasterCard prognozuje, że do 2020 r. 38% płatności realizowanych w Europie będą stanowić transakcje cyfrowe. Ta zmiana zachowań konsumentów zachodzi
m.in. dzięki usłudze MasterCard Digital Enablement Service (MDES), która umożliwia wykonywanie płatności przez dowolne urządzenie, w oparciu o metodę tzw. tokenizacji.

- MDES to oparte o standardy rynkowe rozwiązanie MasterCard, dzięki któremu różnorakie urządzenia, np. z rodzaju tzw. wearables, mogą pełnić rolę zbliżeniowej karty płatniczej. Dzięki MDES konsumenci mogą płacić za pomocą wielu różnych urządzeń. Z kolei ich producenci zyskują sposób dostosowania tych urządzeń do standardów płatności bezgotówkowych, tak żeby mogły one komunikować się z systemami IT banków czy sklepów – wyjaśnia Aleksander Naganowski, dyrektor ds. rozwoju nowego biznesu w polskim oddziale MasterCard Europe.

MasterCard aktualnie prowadzi w Europie 60 projektów wdrożeniowych usługi MDES (MasterCard Digital Enablement Service), która pozwala różnym urządzeniom pełnić rolę karty płatniczej – np. smartfonom (m.in. portfele cyfrowe Apple Pay, Samung Pay i Android Pay), inteligentnym zegarkom i opaskom, ale też podłączonym do internetu lodówkom czy samochodom.  

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.