Maxi Zoo chce mieć w Polsce 100 sklepów

Property News 16 października 2017 09:33

Dotychczasowa działalność Maxi Zoo w Polsce pokazała, że tutejszy rynek ma olbrzymi potencjał rozwoju - mówi Grzegorz Kaprzyk, menadżer ds. ekspansji Maxi Zoo w Polsce. W najbliższych latach sieć sklepów dla zwierząt ma liczyć ok. 100 placówek.

Ten rok miał być przełomowy dla marki Maxi Zoo w Polsce i taki będzie. Działająca od 5 lat w naszym kraju marka, należąca do niemieckiej grupy Fressnapf, do końca br. podwoi liczbę swoich sklepów.

- Mamy do otwarcia jeszcze 6 sklepów: już niebawem startuje nasz pierwszy sklep w Łodzi, w Centrum Handlowym Tulipan, który będzie miał ok. 500 mkw. powierzchni. Pod koniec miesiąca otwieramy sklepy w Gdyni i Wołominie, a w listopadzie we Wrocławiu i w Krakowie- zapowiada Grzegorz Kaprzyk, menadżer ds. ekspansji Maxi Zoo w Polsce.

Do końca roku sieć będzie liczyć 20 salonów, czyli dwa razy więcej niż w 2016 r. To przyspieszenie pokazuje, że niemiecka marka bardzo dobrze czuje się na polskim rynku.

- Oceniamy potencjał naszego kraju na stworzenie sieci 100 sklepów. Teraz koncentrujemy się na dużych miastach, galeriach handlowych i parkach handlowych, ale już od nastepnego roku będziemy rozwijać naszą sieć nawet w miastach 200-tysięcznych i mniejszych - mówi Grzegorz Kaprzyk.

Maxi Zoo to nowoczesna sieć sklepów należąca do niemieckiej grupy Fressnapf, europejskiego potentata w branży, z obrotami na poziomie 1,85 mld euro rocznie. Obecnie Fressnapf posiada sklepy w dwunastu krajach europejskich, z czego rynek polski, obok francuskiego i niemieckiego, jest priorytetem pod względem ekspansji dla firmy.

więcej na www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane