Maxima Grupe widzi potencjał w małych sklepach

www.portalspozywczy.pl 25 czerwca 2014 19:37

Maxima Grupe, która w Polsce na początku 2012 roku kupiła i zarządza siecią sklepów Aldik, ocenia, że w Polsce jest sporo przestrzeni dla rozwoju handlu detalicznego, a największe możliwości mają małe sklepy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl dyrektor generalna Maxima Grupe Neringa Janavičiūtė.

- Największe możliwości dostrzegamy w rozwoju niedużych sklepów, dlatego obecnie otwieramy i odnawiamy sklepy w wygodnych miejscach dla nabywców, gdzie oferujemy połączenie dobrej jakości, ceny i asortymentu. Razem oferujemy nabywcom blisko 10 tys. nazw towarów, a asortyment wysokiej jakości, świeżej żywności, ukształtowany zgodnie z oczekiwaniami klientów, jest siłą napędową naszej sieci handlowej, którą niestrudzenie będziemy w przyszłości rozwijać - mówi Neringa Janaviciute.

Maxima Grupe chce zaistnieć mocniej w Warszawie, gdzie niedawno otworzyła pierwszy sklep. W 2014 roku grupa planuje dokonać renowacji jeszcze 8 sklepów oraz otworzyć 10 nowych sklepów - część z nich w Warszawie - i zamknąć bieżący rok liczbą 32 sklepów w Polsce.
Maxima Grupe planuje też, że do 2017 roku liczba sklepów w Polsce wzrośnie do 70.
Maxima Grupe prowadzi też aktywnie kolejne negocjacje z kilkoma ewentualnymi partnerami w sprawie akwizycji.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.