Mazovia liczy na sukces, bo siła nabywcza płocczan przewyższa średnią krajową

Autor: dlahandlu.pl 23 kwietnia 2010 13:20

Galeria Mazovia w Płocku liczy, że uda się jej przyciągnąć klientów, którzy dotychczas na zakupy jeździli do warszawskich galerii handlowych lub łódzkiej Manufaktury. W ofercie sklepu znalazły się bowiem marki, które na płockim rynku dotyczas nie były dostępne, m.in. Media Markt, Marks & Spencer, H&M, Mango, Promod, Sephora, W.Kruk. Firma liczy też na wyższą niż w innych miastach, siłę nabywaczą płockich klientów, która wynosi 121 proc. średniej, liczonej dla Mazowsza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane