McCormick pozycjonuje branded content w wielu kanałach komunikacji

Autor: pr 4 lipca 2017 15:05

McCormick Polska, właściciel marek KAMIS i Galeo, to nie tylko lider polskiego rynku przypraw, ale także marketingu produktowego. McCormick Polska pozycjonuje tzw. branded content w wielu kanałach komunikacji – od cyfrowych do tradycyjnych.

McCormick Polska, właściciel marek KAMIS i Galeo, jako jeden z liderów branży smaku, w komunikacji z klientami używa nowoczesnych narzędzi, przede wszystkim tzw. contentu, czyli zawartości atrakcyjnej dla odbiorców. – Wierzymy, że to skuteczniejsza strategia komunikowania się z klientami, od tradycyjnych reklam. Content, który niesie treści adekwatne i pożyteczne dla odbiorcy, np. przepisy kulinarne czy porady, skuteczniej buduje lojalność do naszych marek niż tradycyjne przekazy reklamowe – podkreśla Iwona German, Dyrektor Marketingu w McCormick Polska. 

Tzw. branded content, czyli treści zawierające markę KAMIS lub Galeo, pojawia się we wszystkich kanałach, w jakich McCormick Polska komunikuje się z klientami – od telewizji (np. program kulinarny „Wysmakowani” czy rozpoczęty w marcu 2017 r. „Spotkanie ze smakiem”, w którym Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzański prezentują przepisy z wykorzystaniem przypraw KAMIS), po kanały digital (np. fanpage „Kamis. Życie ze smakiem” na Facebooku, prawie 150 tys. „polubień”).

Od początku 2017 r. McCormick Polska prowadzi także działania marketingowe w serwisie Instagram, gdzie, podobnie jak na Facebooku, publikuje zdjęcia z potrawami wykorzystującymi przyprawy firmy, ale również udostępnia zdjęcia kucharzy i influencerów, z którymi współpracuje – w tym roku jest ich aż dziewięciu. Influencerzy oraz blogerzy kulinarni uczestniczyli w organizowanych od stycznia spotkaniach kulinarnych związanych z publikacją raportu „Trendy w Smakach”.

Tzw. branded content pojawia się we wszystkich kanałach komunikacji także przy okazji momentów zwiększonej popularności przypraw i smaku, takich jak np. początek sezonu grillowego. W 2017 r. pojawiły się np. kontekstowe materiały przy okazji „Dnia Musztardy” oraz content powiązany z współpracy marki KAMIS z marką Tyskie. – Staramy się stworzyć kompletną „siatkę” działań marketingowych na wielu frontach, między innymi w obszarach ATL i BTL – wyjaśnia Iwona German.
Duża aktywność marketingowa to odpowiedź McCormick Polska na zapotrzebowanie rynku. Sprzedaż przypraw i ziół w Polsce z roku na rok rośnie. Ponadto, kategoria musztard, której KAMIS jest liderem, powiększa się pod względem wartości jak i wolumenu sprzedaży, w tempie ok. 1-2% rocznie.

Przeczytaj także:

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    12,99

  • Śr

    8,02

  • Min

    4,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8226

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.