McCormick: Sól najszybciej rosnącą kategorią w segmencie przypraw

www.portalspozywczy.pl 16 października 2017 19:23

- Rynek przypraw w Polsce stale rośnie i według danych firmy Nielsen jest wart już ponad 1,2 mld złotych (włączając w to przyprawy uniwersalne, jednorodne, mieszanki, marynaty, sole smakowe, panierki i pieprze). Najszybciej rosnącym segmentem przypraw jest sól, która zawdzięcza swoją dynamikę nowym wariantom smakowym - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Iwona German, członek zarządu, dyrektor marketingu w regionie CEE, McCormick & Company.

Z kolei największym segmentem są przyprawy jednorodne i zioła. Polscy konsumenci chętnie sięgają również po mieszanki przypraw m.in. przyprawy do grilla, przyprawy do mięs i ryb oraz przyprawy kuchni narodowych, które charakteryzują się dużą sezonowością.

- Największym całorocznym hitem sprzedażowym Kamis w segmencie mieszanek jest Przyprawa Złocista do Kurczaka oraz Przyprawa do Gyrosa. Innymi ważnymi mieszankami, które trafiły w kulinarne upodobania Polaków są przyprawy do dań kuchni włoskiej - przyznaje Iwona German.

I dodaje, że coraz wyraźniejsze są trendy związane ze zdrowym trybem życia i McCormick analizuje je nie tylko w Polsce, ale również globalnie.

więcej na www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane