McDonald's i KFC nie przyciągają Millenialsów do centrów handlowych

PropertyDesign.pl 18 lutego 2017 09:12

McDonald's i KFC nie przyciągają Millenialsów do centrów handlowych Fpt. McDonald's

– Millenialsi nie oczekują tradycyjnej oferty gastronomicznej typu McDonald’s czy KFC. Oczekują formatów kawiarnianych w stylu bistro, tych ze zdrową żywnością czy z dobrą kawą, ale w ciekawym miejscu, gdzie można też posiedzieć, spotkać się ze znajomymi - mówi Aleksandra Stefaniak, Business Partner w U. Marketing Agency podczas 4 Design Days.

Według Stefaniak, pokolenie Millenialsów chce wychodzić z domu, aby się socjalizować, co stanowi wyzwanie dla zarządców nieruchomości.

– To trudne zadanie, aby przyciągnąć do centrum handlowego niesieciowe formaty, które mogą mieć problemy z udźwignięciem czynszu – dodaje.

Przykładem formatu centrum handlowego, które przyciąga Millenialsów jest otwarta jesienią 2016 r. Hala Koszyki w Warszawie.

– Podjęliśmy się dużego ryzyka, bowiem nie planowaliśmy tam kolejnego McDonaldsa, a postawiliśmy na ofertę niszową. Trudnym zadaniem było znaleźć odpowiednią ofertę i restauratora, którego stać, aby zainwestować w lokal. Jednak miejsce okazało się strzałem w dziesiątkę. Nasza nieoczywista oferta przyciągnęła tłumy, odwiedziło nas już milion klientów – opowiada Edyta Bobek, Leasing Director, Griffin Real Estate.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane