McDonald's Polska: Rekordowy rok pod względem sprzedaży to efekt polityki cenowej

Autor: portalspozywczy.pl 5 stycznia 2012 14:34

Miniony rok był rekordowy dla McDonalds Polska zarówno pod względem ilości gości korzystających z usług restauracji sieci jak i wysokości sprzedaży. O powodzeniu decyduje głównie wychodząca naprzeciw oczekiwaniom rynku polityka cenowa.

W minionym roku McDonalds Polska kontynuował dynamiczny rozwój otwierając kolejnych 21 restauracji. Obecnie działa w Polsce 279 lokalizacji firmy. Nowe otwarcia to zarówno obiekty uruchomione w największych miastach Polski, ale duża ich część powstała w mniejszych ośrodkach miejskich liczących po kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców.

W dalszym ciągu większość nowootwieranych obiektów sieci to restauracje typu McDrive, których koncepcja sprawdza się przy rozwijającej się sieci połączeń drogowych w naszym kraju. Lista lokalizacji ze specjalną linią obsługi samochodów to 198 restauracji.

McDonalds zapowiada dalszy, konsekwentny rozwój nowych projektów. Już 57 polskich restauracji sieci oferuje dodatkową, różniąca się wystrojem strefę kawiarnianą McCafe. Projekt ten będzie dalej intensywnie rozwijany na terenie całego kraju. Dodatkowo, już w 28 restauracjach zlokalizowane zostały nowoczesne pokoje zabaw dla najmłodszych - Gym n Fun.

2011 rok był przełomowy dla McDonalds Polska w dziedzinie franczyzy. Od grudnia minionego roku restauracje prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców na podstawie umowy franczyzowej stanowią już ponad 50 proc. ogólnej liczby obiektów polskiej sieci. Ich procent będzie sukcesywnie powiększany w kolejnych latach. Aktualnie 53 licencjobiorców prowadzi 143 restauracje McDonalds. Rekordziści prowadzą po 6 obiektów każdy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane