McDonald's poprawia wyniki dzięki ofercie śniadaniowej

Property News 25 stycznia 2016 20:53

Po raz pierwszy od dwóch lat firma McDonald`s zwiększyła sprzedaż w ujęciu kwartalnym. Na sukces przełożyła się nowa strategia, w tym... całodzienne menu śniadaniowe w USA.

W ostatnim kwartale 2015 roku firma McDonald`s zwiększyła globalną sprzedaż o 5 proc. Skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej wzrósł o 7 proc.

W ciągu całego roku McDonald`s zanotował wzrost sprzedaży o 1,5 proc. Zysk z działalności operacyjnej spadł o 10 proc.

Jak informują przedstawiciele firmy, wzrost sprzedaży na terenie USA wyniósł w IV kwartale 5,7 proc. Na dobry wynik przełożyło się umożliwienie klientom zakup przez cały dzień menu śniadaniowego. Jednocześnie, dzięki sprzedaży części nieruchomości, zysk wzrósł o 30 proc.

Na całym świecie McDonald`s zanotował wzrost sprzedaży o 4,2 proc. Najwyższe wyniki osiągnęły placówki w Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Australii. Z drugiej strony firma zanotowała słabe zyski z działalności.

Pozytywne wyniki dotyczą rynków w Rosji i Chinach. Słabo ze zmianami strategii poradziła sobie sieć w Japonii.

W tym momencie McDonald`s pracuje nad zmianą formuły prowadzenia około 4 tys. restauracji na franczyzę. Proces zakończy się w 2018 roku i pozwoli na zmniejszenie kosztów operacyjnych o 500 mln dolarów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.