McDonald's szykuje przetarg na digital

Autor: press.pl 19 sierpnia 2015 09:17

McDonald's Polska w październiku chce ruszyć z kompleksowym przetargiem na obsługę digital - wynika z ustaleń "Presserwisu".

 

Na razie trwają nieformalne spotkania przedstawicieli sieci McDonald's z wybranymi agencjami. Oficjalne zaproszenia do przetargu mają być wysłane dopiero w październiku br. Dominik Szulowski, PR manager w McDonald's Polska, nie chciał się wypowiadać na temat współpracy z agencjami reklamowymi, ale podkreśla, że DDB&tribal pozostaje dla McDonald's wiodącą agencją, choć od września część projektów będzie trafiać do innego podmiotu. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że chodzi o obsługę technologiczną, czym ma zająć się agencja należąca do Dentsu Aegis Network Poland (Hypermedia lub Isobar).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,02

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane