PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

McDonald's w 2015 roku utrzyma tempo otwarć

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2015 12:43

McDonald's w 2015 roku utrzyma tempo otwarć

O planach nowych otwarć, wymaganiach względem farnczyzobiorców i innowacjach w prowadzeniu resturacji McDonald's mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Dominiki Szulowski, PR manager McDonald's Polska.

Ile punktów franczyzowych zamierzacie Państwo otworzyć w tym roku i kolejnych?

W roku 2014 przekazaliśmy we franczyzę 14 istniejących lokali. Nasi franczyzobiorcy otworzyli też 15 nowych lokali (z ogólnej liczby 27 otwarć). Na koniec roku łączna liczba restauracji sieci McDonald's w Polsce wyniosła 351, z których 222 prowadzone są przez 61 franczyzobiorców). W roku bieżącym utrzymamy podobne tempo rozwoju i przekazań we franczyzę.

Jakie regiony Polski z Państwa punktu widzenia są szczególnie ciekawe, gdzie najaktywniej poszukujecie franczyzobiorców?

Nie koncentrujemy się na wybranych regionach. Chcemy równomiernie rozwijać naszą sieć wszędzie tam, gdzie możemy liczyć na odpowiednio dużą grupę klientów. Nie zamykamy się też na żadne typy lokalizacji. Nie da się jednak ukryć, że szczególny akcent kładziemy obecnie na rozwój przy trasach szybkiego ruchu (w 2014 otworzyliśmy 7 lokalizacji typu MOP) oraz w miastach średniej i mniejszej wielkości, takich jak Żywiec, Pruszcz Gdański, Cedynia, Sierpc, by wymienić tylko kilka ostatnich otwarć.

Jakie warunki musi spełniać franczyzobiorca, aby podjąć współpracę z McDonald's?

Franczyza McDonald's jest odpłatna, wiąże się z koniecznością poniesienia wydatków jednorazowych oraz ponoszeniem opłat miesięcznych przez cały okres trwania umowy franczyzy. Zysk z prowadzenia restauracji nie podlega podziałowi i w całości należy do franczyzobiorcy. Zależy on od wielu czynników: wielkości początkowej inwestycji, struktury finansowania inwestycji (wysokości zaciągniętego kredytu i stóp procentowych), kontroli bieżących kosztów, efektywności prowadzonych lokal¬nych akcji marketingowych, położenia restauracji (którego atrakcyjność w ciągu 20 lat może się zmienić), efektów zwiększania sprzedaży, a przede wszystkim zdolności franczyzobiorcy do prowadzenia interesów, jego zaangażowania w pracę restauracji i osiąganych wyników. Franczyzobiorcy McDonald's zobowiązani są również do reinwestycji w prowadzone przez siebie restauracje w przypadku wszelkich innowacji wprowadzanych przez korporację. Dotyczy to zakupu różnego rodzaju urządzeń, ale również poważniejszych inwestycji, takich jak modernizacja budynku restauracji, czy też zmiana systemu produkcyjnego lub systemu obsługi gości restauracji. McDonald's pomaga franczyzobiorcy w prowadzeniu jego przedsięwzięcia. Jednakże franczyzobiorca będąc niezależnym przedsiębiorcą, jest osobiście odpowiedzialny zarówno za wykonywanie umowy franczyzy jak i wszelkich innych umów zawartych w związku z jej wykonywaniem. Franczyzobiorca działa we własnym imieniu i na własny rachunek, z własną księgowością, kontem bankowym oraz odpowiedzialnością za prowadzoną działalność i zatrudnianie pracowników. McDonald's wymaga od wszystkich franczyzobiorców działania zgodnie z prawem i zasadami etyki wymaganej w biznesie. Franczyzobiorca sam określa miarę swego sukcesu poprzez swoją pracę, inicjatywę i zaangażowanie.

  • wariat 2015-04-29 02:54:34

    Ciekawi mnie tylko skąd oni nowych pracowników biora, bo jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,1736 warunki takie sobie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.