McDonalds notuje najgorsze wyniki sprzedaży od 12 lat

www.portalspozywczy.pl 11 sierpnia 2014 09:40

McDonalds notuje najgorsze wyniki sprzedaży od 12 lat

Sieć McDonalds zanotowała w lipcu najgorsze miesięczne wyniki sprzedaży od 12 lat. Okazały się one znacznie gorsze od przewidywań analityków. Sprzedaż fast-foodowego giganta spadła w minionym miesiącu globalnie o 2,5 proc., przy prognozowanym spadku na poziomie 1,1 proc.

W regionie Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu oraz Afryki sprzedaż McDonalds spadła o 7,3 proc. pomimo prognoz spadku o zaledwie 0,5 proc. Jest to konsekwencja mięsnego skandalu, jaki wybuchł w Chinach Japonii i dotyczył spółki Husi Food, która przepakowywała przeterminowaną wołowinę i kurczęta nadając im nowe daty ważności, a następnie sprzedawała towar sieciom McDonalds, KFC czy Pizza Hut.
W Stanach Zjednoczonych spadek sprzedaż McDonalds w lipcu wyniósł 3,2 proc. (prognoza -2,6 proc.). W minionym miesiącu dobrze radziły sobie tylko europejskie lokale sieci, które odnotowały wzrost sprzedaży o 0,5 proc., przy prognozowanym spadku o 0,7 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.